Doin some shoppin

Skulle ju varit hemma för att fixa i detta stökiga levande, men så blev icke fallet. Systrarna tu ringde och fick på något sätt med mig ut för att shoppa julklappar. Hmm, fick nog tag i det mesta. Vet inte riktigt vad jag ska ge karln min. Har noll fantasi... Han önskar sig en parfym men det känns så tråkigt att ge i julklapp, kan jag ju köpa till vardags sedan. Jeje.

Har käkat kinamat nu till lunch och känner att det står mig upp till halsen.

Nej nu ska jag logga ut härifrån och sedan dra till jobbet. Wow, jag är verkligen jättetaggad till att jobba. NOT.

Say what?
Postat av: erica

jaaa visst e hon ^^

2008-12-10 @ 18:29:52
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0