Det blir inte alltid som man tänkt sig

Skulle ju egentligen ha tränat idag, men då vi tvättade typ hela vårt liv så hann vi inte. Det drog över lite på tiden. Men det är sådant som händer. Får se om jag pallar upp till Grekens aerobics imorgon.

Annars är det bara att tagga till imorgon kväll. Party hemma hos Linus. Och på lördag är det party med sats. Wohooo. Party... Men vänta. Är det inte något annat som händer på lördag också? Jo just det, VI FLYTTAR! :) Är så jävla taggad. Tyvärr så åkte taggarna ner lite när jag var över för att kolla vad jag hade för saker i garderoberna, typ vad jag kan ha kvar och vad jag kan kasta. Det luktade arselhål. Det är sant. Nej, jag har inte stoppat in min näsa i någons anus, men jag skulle tippa att det skulle lukta liknande. Det stank något enormt från badrummet. Och de har inte orkat ringa bovärden. Kan ju säga att det är det första jag kommer göra. Den stanken går inte att leva med. Måste vara något i rören, eller ventilationen. Bort ska det i alla fall.

Kyss och godnatt!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0