December 4

God morgon gott folk. Ah, jag har sovit så gott i natt. Som en stock. Efter att ha legat så gott som sömnlös i två nätter så var denna tunga sömn mer än välkommen.

Är ledig idag. Eller ah, från det vanliga jobbet. Har precis ätit frukost och ska nu hoppa in i duschen. Efter det ska jag till systemet för att köpa ut, till min 95åriga farmor. Sedan ska jag åka med det till henne, möta upp syster Minst där och sedan hjälpa till med lite saker inför jul. När vi är färdiga där bär det av hem igen för att stortvätta. Allt måste verkligen bli rent då vi flyttar på lördag. Inget kul att ta med sig smutskläder. Om vi hinner och får plats ska vi även tvätta sofföverdragen till sofforna som Schannique ska köpa. (Hoppas fläckarna går bort)

Sedan har vi bokat in oss på två pass ikväl. Börjar (tyvärr) med core och avslutar med box. Ska bli skönt. Känns som att man kommer somna gott ikväll med!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0