December 2

Hur kommer det sig att när man måste gå och lägga sig tidigt för att man ska upp tidigt så är man uppe sent, plus att när man väl går och lägger sig så somnar man inte? Jag stängde igår (22.30) och skulle öppna idag (7.45), trots att jag vet att jag blir som en neurotisk korvstoppare när jag inte får sömn, eller mat för den delen, så sitter jag uppe till klockan ett. Bra, vad tänkte jag då? Jag skulle ju upp kl 6.00, så då skulle jag få sova fem timmar. Nope. Jag slumrar till men vaknar av världens hostattack, babe går och hämtar ett glas vatten och lämnar mig sedan ensam i sängen då han vägrar vara trött och definitivt inte kan somna när jag vänder ut och in på min hals.

Klockan ringer 06.00 och jag är pisstrött. Vill.inte.jobba.Måste.jobba.

Borde somna snabbt ikväll med andra ord :)


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0