December 19

Kom inte upp lika tidigt idag. Vaknade vid halv sju, kollade på klockan och insåg att jag trots allt kunde sova en halvtimme till. Det blev lite längre än så. Vaknade vid 9.00. Men jag känner att det inte gör så mycket. Börjar ju som sagt inte förrän klockan två.

Har på tv:n i bakgrunden. Mtv sänder The fabulous life - Celebreties divorce (har ingen aning om hur det stavas) Who gets what? Det handlar om snorrika människor som skiljer sig och sedan ska dela upp sin 'lilla' förmögenhet med alla bilar och lyxvillor inräknade. Hörde precis om några som hade den andra största lyxvillan i USA, den var på ynka 4000 kvm. Vad i hela Guds låda ska man med så många kvadrat till? Snacka om I-land.

Nu ska jag borra pliggarna och försöka fortsätta där jag slutade igår, sedan kanske jag drar till byn lite tidigare för att försöka hinna köpa någon liten klapp.

Say what?
Postat av: Mari

shit, 4000 kvm. Som du säger, vad i all sin låda har man så stort för =) Dem får gärna dela med sig till mig...

2008-12-19 @ 12:59:15
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0