December 16

Snabb genomgång innan matlagningen. Vaknar upp med värsta migränen :/ Gör dock i ordning mig och förbereder mig för en sjukt lång kommunal resa. Först tub, sedan byte till en annan tub sedan byte till buss. Jag skulle ta mig till Kungens kurva. Det tog en timme och tjugo minuter. Wihoo. Skrev på kontrakt för att jobba där en halvtimme per vecka. Värt det? Får se. Satte mig på de kommunala färdmedlen igen för att åter göra samma resa. Hoppade av i byn och handlade lite åt farmor med syster Mellan. åkte till farmor och hjälpte henne med lite saker, även mormor behövde lite hjälp. åkte tillbaka till byn, shoppade lite. Mest julpynt. Förstår inte vart allt mitt gamla tagit vägen ? Skumt. Ska i alla fall laga mat nu så att karln och jag får varsin matlåda till imorgon.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0