Blog award

Gick in på Carolines  blogg för att ta reda på det där me blogg awards. Man ska alltså utnämna sju stycken vars bloggar man klickar sig in på för att läsa först.....Och som även Carro skrev så antar jag att man inte får nominera tillbaka. Kan bara säga att du skulle varit med på den om man hade fått det.




1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Jag har läst reglerna och här följer då alltså de sju bloggare jag besöker ofta...

Här är mina nomineringar:
¤ Emelie
¤ Hanna
¤ Toola
¤ Limpz
¤ Kakan
¤ Prutten
¤ Bex

Say what?
Postat av: tuuli

jag vet inte hur vitt det var okej att ge blog award till samma person som man fått den ifrån men nu får du den iallafall för du är värd den :)



pusspuss

2008-12-02 @ 08:29:49
URL: http://www.minultasinullerakas.blogspot.com
Postat av: hanna b

åh, tack! :) vad roligt! :)

2008-12-02 @ 13:48:15
URL: http://hannabjorkstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0