Working 9 to 5

Fast inte riktigt. Ska jobba från klockan 11 idag till 20 ikväll. Efter det ska jag dra förbi min lilla mormor som fyllde 81 igår och efter det bär det åter ut till landet och min kärlek. Jobbade fem timmar igår, det enda som kändes skumt var några PLU-nummer som inte riktigt satt, men annars var allt som vanligt. Det kändes verkligen inte som att man varit borta i 8 månader.

Ska träffa tjejerna i stan efter att jag varit hos mormor, det blir väldigt kort, men sen har jag ju sällskap med de ut till landet också, så det gör inget.

Var är vårvädret?? I wonder.

Dagens längtan: Linn o Ewa

Say what?
Postat av: Linn

OCH JAG LÄNGTAR MASSA MED! Främst efter dig och att få umgås lite på tumanhand!

2008-04-14 @ 14:38:46
URL: http://dagenslinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0