Lista?

Fem SKULLE

skulle du vilja vara längre ? - Nej, trivs ganska perfekt med mina 170 
skulle du vilja väga mer ? -Nej trivs faktiskt alldeles utmärkt med min vikt too :)
skulle du vilja ha sex med en kändis ? - Beror väl på med vem det skulle vara, men d hade varit om jag varit singel alltså.
skulle du vilja dricka dej full NU ? -   Är på väg...eller kanske. Inte full men dricka lite alkoholhaltigt.

Tio KAN

kan du röra på öronen ? - Nej
kan du slicka dej på näsan ? - Nej
kan du kolla kors med ögonen ? - Jajemen
kan dina föräldrar lita på dej ? - Japp. Alltid
kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Skulle inte tro det. ahaha
kan du va på en fest utan att dricka ? - Ja gud ja.
kan du suga? - På vad?
kan dina vänner lita på dej ? - Så klart
kan du tänka dej att pierca naveln ? - Nej, inte min stil.
kan du låta bli att spendera dina pengar i en affär om du har pengar ? - Nej


femton HAR

har du någonsin ljugit för dina föräldrar ? - Skulle tro det.
har dina föräldrar sagt att dom älskar dig ? - Several times.
har du syskon ? - Japp 2 st. + 2 bonus
har du någonsin haft sex med någon ? - Nej aldrig, väntar tills jag gifter mig.
har dina föräldrar ljugit för dej ? -  Inte som jag vet om.
har du varit full den här månaden ? - Nope
har du haft sex med nån som är 4 år äldre ? - Ha ha ja
har du haft ett förhållande med nån som är 4 år äldre ? - Jupp
har du funderat på hur det skulle va att testa droger ? -  nej inte direkt.
har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det ? - nix.


VEM


vem är din bäste vän ? - kan inte välja någon speciell, har många bra/nära vänner.
vem hade du senast sex med ? - jag e oskuld... väntar tills jag gift mig :)
vem vill du bli full med ? - Mi novio
vem är den bästa artisten ? - Je ne sais pas
vem pratade du senast i telefon med ? -  Morsan
vem har du en liten crush i ? -   Mi novio
vem sov du senast med ? - Mi novio
vem såg du senast full ? - Ingen aning. Antagligen någon på ghettot
vem vet allt om dej ? -  Syrrorna tror jag.... kanske. nästan allt iaf.
vem kysste du senast ? - Carre.
vem kramade du senast ? - Carre

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0